Verzenden, retourneren en garantie

Verzending

Rubberboothollandshop is een webwinkel met een échte showroom. Wij leveren onze producten door heel Europa. U wilt vanzelfsprekend graag weten dat uw bestelling veilig en wel op bestemming komt, én dat dit niet onnodig lang duurt. U kunt uw bestelling ophalen op onze locatie midden in de randstad, nabij Schiphol. De meeste artikelen verzenden wij door heel Europa.

Boten en/of motoren worden altijd bij ons in de winkel in Aalsmeer aan u afgeleverd. U verkrijgt van ons een duidelijke uitleg over het product tijdens de aflevering. Dit is tevens een vereiste van de fabrikanten van deze producten om in aanmerking te komen voor de volledige garantie. Na het plaatsen van uw bestelling wordt er contact met u opgenomen voor het maken van een afspraak voor de levering.

Verzendkosten Nederland

Rubberboothollandshop rekent geen verzendkosten op orders met een waarde vanaf €50,- binnen Nederland. U ziet de verzendkosten tijdens de checkout voordat u afrekent op de website. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Verzendkosten Internationaal

Als u een product van Rubberboothollandshop.nl bezorgd wilt hebben buiten Nederland, hanteren wij voor de tarieven van onze bezorgdiensten (o.a. DHL en PostNL). Er zal contact met u worden opgenomen over de verzendkosten.

Levertijden

Wij doen er alles aan om uw product zo spoedig mogelijk op uw locatie te krijgen. De levertijd staat meestal bij de order vermeldt. Gemiddeld kunt u een zending die op voorraad is binnen 24-48 uur verwachten. Wij houden u op de hoogte van de bezorging met een track & trace.

Afhalen in de randstad

Wilt u liever niet op uw pakket wachten? U kunt ook vrijwel alles bij ons afhalen. We houden ruime voorraad. Wel raden we aan om van tevoren even te bellen om zeker te weten dat we uw product hebben liggen. Ga naar onze contactpagina voor openingstijden en meer informatie.

Retourneren

U kunt producten vrijwel altijd retourneren. Producten dienen ongebruikt en zonder gebruikssporen (nieuwstaat) in de originele verpakking te worden geretourneerd.

Volg onderstaande stappen om uw retour aan te maken:

Stap 1. Retour registreren

1. Meld uw retour aan in uw Rubberboothollandshop.nl account.

Als u al geregistreerd bent kan er gewoon worden ingelogd via uw account.

Als u nog geen account heeft (dus heeft afgerekend zonder te registreren) kan u een account aanmaken met HETZELFDE e-mailadres als waarmee de bestelling is gedaan.

2. Klik eenmaal ingelogd op “Mijn Bestellingen” en vervolgens op de bestelling. Klik onderaan de bestelling op ‘Artikelen retourneren’.

3. Kies de reden van retour en de retour actie (bijv. onjuiste product ontvangen en juiste product toesturen).

Stap 2. Retour sturen goederen

Let op: registreer altijd eerst uw retour (stap 1) voordat u de goederen retour stuurt.

Stuur een email naar: [email protected]

Vermeld in het onderwerp van de mail: Uw ordernummer / RETOUR

Een van onze medewerkers neemt dan contact met u op en u ontvangt het retourformulier welke u ingevuld bij uw zending dient toe te voegen.

Stuur het pakket naar ons op:

Rubberboot Holland

Lakenblekerstraat 56

1431 GG Aalsmeer

Na ontvangst van uw retour wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt.

Staat van de goederen

Het is uw verantwoordelijkheid om zorgvuldig met het product en het verzenden om te gaan. Alle producten moeten bij binnenkomst door ons gecontroleerd worden voor we uw geld terug kunnen storten. Eventuele schade of waardevermindering kan in rekening gebracht worden.

Garantie

1. U dient een garantiegeval aan te melden in uw Rubberboothollandshop.nl account.

Als uw al een account heeft kunt u inloggen op Rubberboothollandshop.nl.

Als u nog geen account heeft (dus heeft afgerekend zonder te registreren) dient u een account aan te maken met HETZELFDE e-mailadres als waarmee de bestelling is gedaan.

2. Klik eenmaal ingelogd op “Mijn Bestellingen” en vervolgens op de bestelling. Klik onderaan de bestelling op ‘Artikelen retourneren’.

3. Kies de retour reden "Garantiegeval aanmelden" en retour actie "Garantie: product repareren/nakijken"

4. Vervolgens zijn wij op de hoogte van het garantiegeval en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Op gebruikte artikelen (tweedekans) wordt geen garantie vertrekt.

Kosten van retourzending

Kosten van retourzendingen van klanten binnen Nederland komen voor rekening van de klant. Dit geldt ook voor de kosten van retourzendingen vanuit andere landen dan Nederland. Bovenstaande geldt zowel voor reguliere retourzendingen als voor garantiegevallen.

Wanneer u een boot en of motor heeft aangeschaft via onze onlineshop vindt de aflevering altijd persoonlijk plaats bij ons in de winkel in Aalsmeer. De kosten voor het eventueel retourneren van deze artikelen (boot en of motor) in het geval van een garantieaanvraag zijn dan ook voor rekening van de klant.